Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 den var så otroligt mycket fulare. den som jag länkade har HDMI-utgångm VGA och Dvi ingång. den är 22" den som du länkade var 20" och den som jag länkade vet jag att den är bra. har kompisar som är as nöjda med den
#6 okej.. men den ajg sedan länkade är 22"... men hur som helst, vad blir skilnaden mellan vga, dvi och hdmi? Det är ju dvi i datorn... så det är väl bra och ha, eller spelar det ingen roll?
#6 så som jag uppfattat det, så är det ju en HD-ready skärm, vad tjänar jag på det? Kör xp nu, och har inga större planer på att byta till vista eller windows 7...
tittar aldrig på vanlig tv, så ingen hd box är i tanken heller.
#7 vad är du ute eftr egentligen. vill du ha en fungerande skärm som ser ut som en skolskärm som är riktigt oaktraktiv? köp de du länkade då. VIll du ha en snygg skärm, skärm som är säker för framtiden eller hur jag ska utryckka mig. köp den som jag länkade. den är väldigt billig och du jämnför med Synqmaster serien.
varför HDMI-ingång? jo om du har eller kommer köpa ps3 eller någon annan console med hdmi kan du koppla den till den skärmen och på så sätt spela ps3 där med en fantastisk bild. enkelt val imo
#10 jag vet faktiskt inte. Jag skulle gjort det iaf. man vet aldrig vad som händer. kan ju va bra med hd om du tittar mycket på film men är som sagt inte säker.
den Benq skärmen är ändå en av de prisvärdaste på marknaden så om du vill ha en bra skärm för ett lågt pris så köp den du kmr inte ångra dig
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.prisjakt.nu/produkt .php?p=358454
tittar aldrig på vanlig tv, så ingen hd box är i tanken heller.
varför HDMI-ingång? jo om du har eller kommer köpa ps3 eller någon annan console med hdmi kan du koppla den till den skärmen och på så sätt spela ps3 där med en fantastisk bild. enkelt val imo
kommer aldrig köpa någon konsol, finns det ändå användning för hdmi?
http://www.webhallen.com/prod. php?id=94508
Just det, någon som har lusta att förklara vad man skall gå på?
Angående kontrast, responstid osv.
Vad gör de för skilnad?
Respons fattar t.o.m. jag ;) hur snabbt den uppdaterar bilden, men kontrast, och ljusstyrka?
den Benq skärmen är ändå en av de prisvärdaste på marknaden så om du vill ha en bra skärm för ett lågt pris så köp den du kmr inte ångra dig