Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HUr kan han med

Postat av StoffelitO! den 11 Mars 2008, 02:38
5 kommentarer · 33 träffar
Tjenna vi är ett par grabbar som brukar lana osv när vi hade gått med i en cup så gamade vi. När vi nådde finalen så körde vi lite surf i mellan åt men en polare klarade verkligen inte bannan han blev så jäääääääävla arg så han började typ lipa och koppla ur sin dator tog sin feta bubbla och börna i väg!! när vi väl skulle spela finalen hade vi ingen m8 att spela med så vi fick lämmna wo.

Men det va inte det värsta min andra kompis fick damp på honom och hotade med att slå ihjäl honom så han vågar inte gå utanför dörren nu typ vad skall jag göra? skall jag prata med båda 2 eller skall jag bara låta det vara? Är lite orolig för min m8 han har ett väldigt temprament och är oberäknelig.. Men vill ju inte att den andra skall behöva hålla sig gömd.. Snälla fb hjälp.. Jag lovar jag är helt allvarligt tycker själv att båda beter sig löjligt åt.

Lan döden på honom?

18 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..