1
Roligt @ LAN
Postat av jonas1337 den 29 Oktober 2007, 04:23
10 kommentarer · 137 träffar
Just nu sitter jag bara och tare lungt.. och ska nog smått börja packa sakerna..Ska hem idag
Men det är en annan historia...
Men nu till det hela...
Det var så här:
Min polare och jag satt och spelade lite cs tillslut pallade inte jag något mer. Så jag sa att jag skulle gå och lägga mig för att inte jag hade sovit på CA 32 timmar...(inte mina andra polare på lanet heller)
Efter en stund efter jag hade lagt mig
såg jag mina polare smyga in och typ slänga lite vatten på de som sov..de vakna upp som vanligt..
Men 1 av de reste sig upp och bara stod där rörde sig inte så mkt..han rörde på ögonen i bland..Han gick runt och runt i Lan Lokalen... alla andra vart nyfinkna så de följde efter dom med :P
Efter ett tag vaknade han
han upp och han minns inge om det....
Vad kan det bero på??
Sömnbrist???
EDIT //// Det är inget han gjorde sig till med
detta är sant
Men det är en annan historia...
Men nu till det hela...
Det var så här:
Min polare och jag satt och spelade lite cs tillslut pallade inte jag något mer. Så jag sa att jag skulle gå och lägga mig för att inte jag hade sovit på CA 32 timmar...(inte mina andra polare på lanet heller)
Efter en stund efter jag hade lagt mig
såg jag mina polare smyga in och typ slänga lite vatten på de som sov..de vakna upp som vanligt..
Men 1 av de reste sig upp och bara stod där rörde sig inte så mkt..han rörde på ögonen i bland..Han gick runt och runt i Lan Lokalen... alla andra vart nyfinkna så de följde efter dom med :P
Efter ett tag vaknade han
han upp och han minns inge om det....
Vad kan det bero på??
Sömnbrist???
EDIT //// Det är inget han gjorde sig till med
detta är sant