Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny Scen! DH !

Postat av TOBOBOBE!!1 den 7 Maj 2007, 21:23
20 kommentarer · 32 träffar
Hejsan , rakt på sak !

Dreamhacks arangörer ringde mig i lördags kväll och bad mig ta med mig fyra stycken riktiga kompisar som ville följa med mig prova den nya scenen i A Hallen .

När vi kom ditt blev vi jätte förvånade av alla specialefekter , det vart jätte svårt att inte bli bländad man var nästan tvungen att ha glasögon . En av mina fyra polare blev så bländad att han föll av scenen , men de hade DH arangören redan tänkt på för att efter de långa stuppet låg ett bollhov med HeatoN's färger grå och vit ! RINz min polare polare reste sig glatt och förvånat upp och vi kunde forsätta.

När vi hade satt oss ner och vi skulle prova linan så kom en jätte söt tjej fram och frågade om vi hade provat commands knappen under stolarna (som skulle vara på alla stolar i hela hallen) självklart visste vi inte om denna underliga knapp . Jag provade nervöst först och de komm upp en liten gående skärm som hade en mängd olika commands bland annat "suckrear", då ett jätte massivit rör gjutet rör kom upp ur marken de fanns även ett command som följde "chips" då en fläkt kom ner från ovan som blåste inn goda chips rakt i munnen ( Estralla chips , Sourcream & Onion)

-Ingången till Hall A som var fylld med BR plakage.
-Toaletterna. (som egentligen var dass.)
-Energidrycken kostade 20kr ! som är välldigt mycket dyrare än vanligt.
+Dom nya funktionerna
+Årets tangenbordförstöring är bortagen(då jag är rädd för blod)

Som disskusion : Vad tror ni HeatoN och grabbarna kommer tycka om dom nya funtionerna ?

Ska du ha dh ?

41 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..