Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet disconnect

Postat av Skolkarn den 6 December 2006, 20:27
8 kommentarer · 122 träffar
Tja, det är så att mitt internet har blivit hela crazy på sista tiden. Vissa tidpunkter på dagen så blir jag disconnectad hela tiden i 1 sekund ungefär. När jag är t.ex. inne i WoW så blir jag disconnectad var 5:e minut och det är ganska jobbigt. Jag blir disconnectad från MSN och även Ventrilo lägger ner då. När jag får fram Dosconnected from irc.quakenet.net som jag får stup i kvarten så vet jag att jag måste starta om allt igen. Jag har haft Glocalnet i 2 år vad jag kan minnas. Det har inte varit såhär tidigare utan det har blivit på sista tiden. Är man ute och surfar så märker man inget, som min pappa som är ute och surfar på nätet fattar inte vad jag snackar om ens. Att övertala pappa om att byta bredband är inte häller så lätt. Jag är inte helt 100 % på att det är glocalnet häller.

Jag undrar om det finns något sätt att fixa detta, och jag undrar också om det är någon som råkat ut för liknande förut
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..