Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sömn efter DH

Postat av FiskREnS den 28 November 2005, 12:51
36 kommentarer · 151 träffar
I somras efter DH gjorde jag en sån här tråd, som av nån märklig anledning togs bort..Om nu nån polis skulle få för sig att ta bort även denna så får han gärna skriva ett meddelande till mig och förklara varför

Nåja, dags att komma till frågan! Hur länge sov ni efter DH?
Jag kämpade själv tappert under själva DH och slutade på en summa av ca 9 timmars sömn under de 3 nätterna..Men det är ju ganska logiskt att hjärnan har som inställt på att ta igen de förlorade timmarna vid ett senare stadie
Så jag lyckades hålla mig vaken under hela hemfärden, sen vid kl 17.00 satte jag mig i soffan och skulle kolla på Brainiacs, tog 2 koppar kaffe med mycket socker för jag kände mig jävligt trött, sen BOOM deckade jag

Vaknade halv 6 på morgonen av att morsan skulle till jobbet, så jag lunkade in och sov vidare i hennes säng och sov till kl 12.00

Min nätta summa blir ca 18.00 timmars sömnn efter DH, hur länge sov du? Skriv gärna ner lite mer utförande som jag gjorde

Hur länge sov du efter DU?

145 personer har röstat
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..