Tjena.
Finns det någon som kan tipsa mig om ett bra strategi spel (Te x Age of mythology, Rome:Total war), där man bygga upp sitt eget imperium, det ska givetvis gå att spela multiplayer.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Generals är kul i LAN, mest pga att det inte är speciellt avancerat, så inte direkt någon större fördel av att ha spelat det förut. Bara att se till så nybörjan får börja som China och tipsa dom om hackers så är saken biff. Riktigt kul faktiskt.
Fast som singleplayer föredrar jag Total War-serien.
Glöm inte bort Age of... - spelen sjukt roligt. Bara man lirar spelen med polarna och alla är nogorlunda lika spelmässigt är det kul vad man än spelar.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Fast som singleplayer föredrar jag Total War-serien.
generals laggar ju bara :/
Det är det ultimata skills strategi spelet.
Där gäller det att bara snabb.
Warriors of the hidden dragon of the furious master of the warning hunter king.
Jag är level 60 warlock och har spelat alla klasser!