Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Internet problem.

Postat av Flaeshig den 3 Mars 2016, 01:59
7 kommentarer · 1 548 träffar
Hej!

Har varit utan internet sen igår kväll och då jag är i stort behov utav mitt internet med tanke på jobb så känner jag att jag inte har råd att vänta så ger det här ett försök.

Internet la av helt från ingenstans och har varit så i ungefär 6timmar nu. När man felsöker så står det "Ett eller flera nätverksprotokoll saknas på den här datorn" problematiken är att det står så på 5 datorer i huset anslutna till det här nätverket så det bör vara modemet det är fel på.

Har googlat runt på sweclockers, flashback m.m. men inte hittat något. Vänder mig därför hit i slutändan med hopp om att någon kung eller drottning här inne kan veta vad som är problem?

På modemet så lyser första blixten men inte den andra utan den blinkar bara samt jordgloben lyser inte heller.

Är det någon som vet vad som kan vara problemet och kanske vet hur man löser det?

Mvh, Linus.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..