1
Är förbannat trött på Telia!
Postat av olofsn den 30 April 2014, 15:16
18 kommentarer · 1 238 träffar
Hatar verkligen deras Thomson Router, så jag ringde dom och bad dom brygga.
Dom hjälpte mig bra och vänligt, dom sa att det skulle ta 5 minuter, vi la på och jag väntade 5 minuter.
Försökte då efter 5 minuter att logga in på min nya router som jag har inkopplad till port 4, men kommer såklart till thomson routern.
Ringde dom åter igen, dom sa att dom kunde "stänga ner" min Thomson och trodde att det skulle funka. Jag gick med på det, dom sa att det skulle ta 5 minuter igen och vi la på.
Väntade 20 minuter, allting var som det var innan.
Ringde då upp dom igen och frågade varför det blev så, då klickade dom mig.
Ringde då åter igen och förklarade, men han visste inte.
Försökte då med deras chatt, men dom kunde inte hjälpa mig för vårt abonnemang står på företag.
Vad kan man göra åt detta? Bjuder på stavfel <3
Dom hjälpte mig bra och vänligt, dom sa att det skulle ta 5 minuter, vi la på och jag väntade 5 minuter.
Försökte då efter 5 minuter att logga in på min nya router som jag har inkopplad till port 4, men kommer såklart till thomson routern.
Ringde dom åter igen, dom sa att dom kunde "stänga ner" min Thomson och trodde att det skulle funka. Jag gick med på det, dom sa att det skulle ta 5 minuter igen och vi la på.
Väntade 20 minuter, allting var som det var innan.
Ringde då upp dom igen och frågade varför det blev så, då klickade dom mig.
Ringde då åter igen och förklarade, men han visste inte.
Försökte då med deras chatt, men dom kunde inte hjälpa mig för vårt abonnemang står på företag.
Vad kan man göra åt detta? Bjuder på stavfel <3
Vad tycker ni om Telia / deras "Support" ?
40 personer har röstat