Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bra ping på pingtest. går inte att spela

Postat av DolMinatoR den 10 April 2013, 13:35
2 kommentarer · 674 träffar
hej! jo de är så som rubriken säger att jag sitter på 100 mbit fiber. Det är ganska många som delar på linan dock då jag bor i ett kollektiv i norge så mina alternativ till att pilla i routersetup och så vidare är limiterade. Men det borde dock inte behövas ändras för mycket för mina kompisar som sitter i samma rum kan spela helt okey med ganska bra ping.

Mitt problem är alltså att jag mäter upp ett "A" på pingtest det står att alla spel och applikationer bör flyta på väldigt bra. Internet surfning funkar bra och streaming funkar också bra Men i spel är det heeeeeelt okontrollerat lagg och de är inte datorn den är bra nog för att klara spelen och jag har stabil fps och så men pingen flyger från 300-900 mer än den ligger stabilt och jag bara flyger runt som en vante i bf3 , CoD m.m

Det jag har provat är att

återställa windows host filen
sökt efter virus/malware

hjälp skulle vara extremt uppskattat då de inte finns ett skit att göra här i norge :p

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..