Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nörd söker fru - Dreamhack Winter 2012

Postat av chocooo den 26 November 2012, 22:20
71 kommentarer · 867 träffar
Först av allt, om ni inte sett den här videon eller sett det på Dreamhack själva, så är länken här: http://www.youtube.com/watch?v =Ut7dO97JCW4&feature=relmfu

Vad tycker ni? Är detta det perfekta idealet på en riktig svettpuck till nörd? Det tycker iaf jag!

*SPOILAR NEDAN.*

Skön kille som vet vad han vill hitta hos brudarna! :)
"Spelar du nåt särskilt eller?"
"Vad gör du på fritiden?"

Tyckte detta var sjukt kul att titta på och vart jävligt sugen att fara på Dreamhack nån dag! :)

Det två roligaste sakerna var ju "Enligt en kille i publiken så tar jag den i tvåan också.

"Uooooff, najs."

"Jag springer oftast runt i underkläder om nån skulle vilja veta det."

"Uoooh, najsnajs. Spelar du nåt då?"

Lägg även märke till deras miner när dom ska sätta sig brevid han, det var även det sjukt kul.
Till diskussion: Vad tycker ni om klippet? När tror ni han duschade senast? Ljög han när han sa att han spelade "lite?" Var det elakt att ta just han som nörd? Diskutera allt som videoklippet innehåller.

Och om någon vet om Dh kommer hållas i Skellefteå så skulle det uppskattas om ni skrev om det i en kommentar. Har hört att de inte skulle ha Dh där några fler gånger!
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..