Tjenare!
Eftersom Dreamhack trådarna bara blir fler och fler så började jag fundera hur många år ni va när ni åkte till dreamhack första gången?
Själv har jag aldrig varit där och kommer nog vånta något år till eftersom jag fortfarande är 13 år och inte vill "förstöra" er upplevelse :)
OnT: Har aldrig varit på DH och vill verkligen inte dit heller.
Måste säga att du är förvånansvärt bra på att stava med tanke på din ålder!
Jag är otroligt imponerad av din kompetens också och hur du beter dig.
Big up!
aldrig sett en 13 årig som resonerar som du gör och faktiskt förstår vilken plåga för samhället vissa kan vara.
OnT: jag var 15 och det var 3 utav de bästa dagarna i mitt liv.
#11 Retar mig själv på vissa i skolan som alltid ska vara "tuffa".
#16 Tråkigt det där med hjärtsjukdomen. Jo stölder sker ju nog ganska mycket.
Skrivet med min iPhone
första gången jag var dit så var jag 20, det var förjävligt så nu brukar jag gå omkring med aktiva hörselskydd som filtrerar ut pipröster på dh. är 27 nu.
Skrivet med min Android-mobil
Ot: Aldrig varit, och orkar inte
Palla bra sig om du "förstör" för andra. Skrik inte 24/7 bara så äre lugnt. Åk dit och röj
#34 Jag tror jag väntar ändå. :)
18 nu
Tyckte det bästa var att få snacka med sc2proffsen.
Hade hellre sett ett evenemang med bara proffs som spelar turneringar med bra publikplats istället för att sitta bland massa andra och loda runt.
Tycker IOS duger gott och väl om man inte vill lana hemma.
Ska dit imorgon, är sjukt taggad :)
Det jag mest ser fram emot är att få träffa "kändisar" typ CLG.eu som ska dit, sen en massa andra! HeatoN är ju en favorit också , sen känslan att bara träffa folk som gillar samma saker som en själv :) Förjävla härligt!
Sitter i B dock första gången, hur äre där?
Finns inte en chans att han inte åker dit för att han inte vill förstöra eran upplevelse, antingen är det för att inga polare ska gå eller att han inte pallar etc etc.
Skrivet med min iPhone
Just det, var där förra sommaren också (bara över en dag)
Bara man förstår att man måste sova lite, och äta, så tror jag man kan åka dit redan när man är 13-14 iaf.
Var bara tvungen att säga det, aldrig vart på DH själv :)
Skrivet med min iPhone
http://www.fragbite.se/?thread ID=1084400
Dreamhack har en skön stämning överallt förutom vid datorplatserna.
Tror inte jag kommer göra om det.
Skrivet med min iPhone
Själv har jag aldrig varit på DH; Betala för att få sitta och svettas med tusentals datornördar? No thank you.
Var där när jag var 15, det var roligt.
#68 +1
Anledningen att de andra 13 åringarna inte stavar lika bra lär ju vara för att de inte bryr sig. Jag menar det är ju inte så att man går tillbaka för att fixa till stavfel när man sitter här, eller hur? Inte vid den ålder åtminstone. Dessutom har ju fragbite ett system som visar när du har skrivit/stavat fel.
#66 Hade tråkigt en dag och kopierade en myt. Jo jag vet att det var dumt.