Hej!
Tänkte skriva lite kort information angående MÄLARLAN i Västerås:
Lanet börjar: fredag 14 december 19:00
Slutar: söndag 16 december 12:00
Kostar: 200kr
Platser: Ca 110
Var:
IT-Gymnasiet Västerås
Adress: Ingenjör Bååths Gata 47
Turneringar:
Counter-Strike 1.6
Prispengar: 10 000kr i förstapris (kan stiga beroende på hur många som kommer)
Anmälda lag:
BRINGLES - qewi kurbits pnouts sajmon sMN
TBA - spozy kRYPLR vuggo keiz manne
lockdown - tWIST zuttman zeki pb x
TBA - OxyNT serbaz barsiC givar florenz
För mer info är det bara att fråga i tråden eller gå in på
http://itg-lan.se
Nice hehu :DD
Lycka till iallfall! :)
Skrivet med min iPhone
Han är då inte EAC-bannad och han ogillar kanske CS:GO av den enkla anledningen att han tycker att spelet är tråkigt?
#17 vad menar du med "försöker ha liv"? Många tycker att spelet är roligare än CS:GO och det är alltid kul med smålan som dessa. Det är ju inte precis något försök att få 1.6 till en stor esport igen om du tror det.
Skrivet med min Android-mobil
Sedan fick han tydligen för sig att fuska, han åkte dit och vägrar väl fortfarande erkänna(?) trots världens tydligaste fuskfilm. Kul kille!
#32 är inte alls bannad på g4u? Sök på slinger :)))
Skrivet med min iPhone
#34 hahaha du fuskade ju i 1on1 och blev bannad, "Ay3rr" heter du där. Man såg på Ay3rr's dumpar att han spelade med Taking Lives och när man kollade deltagslistan i den cupen så var SLINGER Med i den. När man sökte på SteamID:et fick man också upp slinger. Slump? njaA:P
du är ändå bannad från PN och kan ej neka, fuskare ;P
#36 Du orkar inte för det finns inga som helst bevis, det var ju du som skrev till mitt lag och frågade om du kunde få alla våra configs osv, har inga bevis men det är så iaf :P
#37 Jag är inte nån jävla ay3rr? Mitt konto heter SLINGER på g4u.
Är bannad på PN på ett konto och det är felaktigt bannad för fusk.
Jag var clean, alla proffs vet de, bara noobs som inte kan nått om CS som tror nått annat :)