Tjenare, det är jag här.
Ska på DHW12, jag har aldrig varit på DH förut. Är 19 år så har lite fråger.
Är det mycket tattare? Bör jag ta med skit för att göra mina saker stöldsäkra? Går det att låsa in te.x mobil och filmkamera i något skåp? Tack o hej xD
buntband
nej
hejdå.
Bättre att dra dit med några polare om det är första gången roligare med
Du kommer ångra dig.
Är det verkligen det? Jag har inte dragit ditt förut eftersom alla har sagt det, men nu när jag har en "fanbase" på youtube så är de många som vill träffa mig
Varför skäms du för att du verkar tycka det är kul?
varit på dh 6-7 gånger, aldrig blivit av med något, var iofs ett tag sedan nu, kan tänka mig att det är mer tjyvar där nu för tiden
jä har ingen kanal ja driver me er
Har blivit av med EN grej på dem åren, när jag var oförsiktig och satte i ett USB headset i frontporten på datorn och gick på toaletten när det pågick någon p12ig typ av 'raid' genom hallen..
Jag brukar silvertejpa och buntbanda ihop alla kablar med varandra, eller ja inte alla i varandra, men muskabeln och tangentbordskabeln med skärmkabeln som sitter tillsammans med strömsladden osv osv :) Vilket gör att jag inte behöver packa ner Tbord osv när jag lämnar platsen.
Dock brukar jag lägga tangentbordet och musen bakom skärmen när jag går och lägga några blad/tidningar över :) Kanske tar med mig musmatten om jag tar mig till sovsalen under eventet. Sen har du ju 5 polare med dig så det ska nog inte vara några problem alls. Svarar gärna om du har fler frågor :)
Som någon nämnde ovan så är de stolarna man har där inte speciellt sköna och man får trä(plast)smak i röven efter ett tag. Egen stol är det bästa, men är inte alltid möjligt rent praktiskt. Då kan en kudde vara ett alternativ.
Om du har någon dyr datorutrustning så är buntband, tejp bra. Allt för att göra det så jobbigt som mäjligt för tjuven.
Men det viktigaste utav allt är att se till att inte låta några värdesaker ligga framme utan ha de i en väska du har bra koll på.
Det finns inte några skåp vad jag vet, inte 100 dock, men inget som den genomsnittlige DHaren använder isf.
Det finns borrat i bordskivan för att kunna låsa fast datorn om man har sådant lås, kan vara något om man har laptop.
Skrivet med min Android-mobil