1
DHW skandal?!?
Postat av Syltsaltost den 25 Oktober 2012, 22:51
3 kommentarer · 225 träffar
Tjenare! klickade in mig på fragbites nyhet om Dreamhack släppet angående CS:GO - turneringen som kommer ske under DHW.. Läste bland annat om vilka kommentatorer som befinner sig där..
namn som
* Corey "ConsiderIt_dunN" Dunn
* Paul "ReDeYe" Chaloner
* Tomi "lurppis" Kovanen
* EXTRA: Patrik "cArn" Sättermon (Extra)
MEN något jag stör mig på är, varför lägger man in Lurppis istället för Joe Miller? Joe miller är sådan sjuk jävla kommentator att det inte går får tag på bättre.. nu vet jag ju inte om han inte kunde eller har blivit frågad att ställa upp under DHW.. Men seriöst, varför skippar man inte lurppis eller carn och tar dit en bättre som miller?
DISK: Håller ni med mig att man kunde lagt till någon bättre? - vilka hade ni hellre velat se där o kommenterar?
Lägg en diskussion om hur ni tycker om detta, bra eller dåligt av dreamhack eller vem det nu som står för det hela med att bjuda in...
bjuder på all slags stavfel o en cola!
namn som
* Corey "ConsiderIt_dunN" Dunn
* Paul "ReDeYe" Chaloner
* Tomi "lurppis" Kovanen
* EXTRA: Patrik "cArn" Sättermon (Extra)
MEN något jag stör mig på är, varför lägger man in Lurppis istället för Joe Miller? Joe miller är sådan sjuk jävla kommentator att det inte går får tag på bättre.. nu vet jag ju inte om han inte kunde eller har blivit frågad att ställa upp under DHW.. Men seriöst, varför skippar man inte lurppis eller carn och tar dit en bättre som miller?
DISK: Håller ni med mig att man kunde lagt till någon bättre? - vilka hade ni hellre velat se där o kommenterar?
Lägg en diskussion om hur ni tycker om detta, bra eller dåligt av dreamhack eller vem det nu som står för det hela med att bjuda in...
bjuder på all slags stavfel o en cola!