Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nisse spårlös försvinnen

Postat av wassa den 16 September 2012, 00:33
17 kommentarer · 252 träffar
tja jag har en katt som hitter nisse bor i norrköping den försvinnde nyss men jag vett inte hur. finns den ngn katthelpfinder? ne men ngt ställe där man kan posta bild o hoppas ngn hittar den eller går det inte att göra sånt och isåntfall hur ska jag få tillbaks min katt :S. den bor ju i norrköping. kan ju inte skicka bild här nu men den heter nisse och är överviktig sa doktorn men han har bara en kraftig benstomme och den är en bondkatt väger kanske 10-15 kg. den gillar whiskas men det spelar nog ingen roll... hur fan ska jag gå till vägan för att få tillbkas mitt älskade djur. allt hände när jag lana och hade dörren öppe för att få frisk luft dne försvinnde igår hur fan ska jag göra. jag har en till katt som heter tusse men den är ju kvar hemma om jag släpper ut den kanske den kan hitta andra katten för dom har sån jävka bra luktsinnen så hälften vore nog. nisse har inte mycket päls men päls har den. hur fan ska jag göra

HJÄLP

nisse hitta tillbaks om ni ser ngn katt i norrköping skicka pm till wassa på fragbite..

hoppas ngn kan hitta den är så jävla ledsen nu

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..