Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#10 Hahah jofyfan, tex jag lirade ("[Empath]") fick slut mana xD haha ne jag skojja ;) jag lirade balphagore, drog bloodschalice samtidigt som jag drog ultin, ni vet ultin är ju en fet jävla ring och bloodchalice gör typ gubben röd för någon sekund så det såg ut som att man typ slog sig själv så det flög en ring av blood! :D jahjaa :xD
#13 ROFL aa det är feta nice :P ass kul nu när HoN är free 2(to) play nu :D tycker lätt roligaste heron hittils är WILDSOUL för man har som 2 gubbar man kan köpa ITEMS till! SkitkuL:P och man kan stå i skogen och döda CREEPS jätte länge :P
#16 hah jojag vet :P men varför skojjar du om att det är en BULLe XD när det är en björn ROFL: PO fattar inte! men ska vi lira lite HoN(Heros of Newert) tillsammans?! jag funderar på att starta en klan, min polare lirar också han tycker att BLOOD HUNTER är den roligaste heron för att man kan som jaga folk med lite HP(Health Poitions):P
#19 Då borde du prova Kirz of Dragoons, så jäkla bra spel asså. Det bästa med hela spelet är när man rädda hunden man har från dom skrikande kvinnorna som alltid är ivägen när man kör Taxi.
lol skrev fel i min förra kommentar(#19) menade självklart inte att HP står för "Health Poitions" utan det står ju för Health Posions :P förlåt haha :P rofl
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
En av polarna får gå och göra något annat.
#8 has it
Typ Codliknande spel. RIKTIGT bra för att vara gratis!
Finns zombie mod + annat kewl.
HoN ä as bra!testa det!