IP konflikter i nätverket, hjälp
Tjo, har 3 datorer i huset inklusive pappas nya iphone
Allting funkade fint enda tills 3:e datorn kom samt iphonen
Först kom Windows7 laptopen, och det började genast bli ip konflikter med min dator. Så jag ställde in en Statisk ip adress och allt har funkat sen dess
Nu blev det endå krångel när farssans jävla iphone kom in..
"Application popup: Windows - System Error : There is an IP address conflict with another system on the network "
"
The system detected an address conflict for IP address 192.168.2.3 with the system having network hardware address MAC numret...
Network operations on this system may be disrupted as a result."
Någon som vet hur jag fixar detta? har testat ställa in min dator som atm är 192.168.2.3 men får endå konflikter då och då
speciellt med DNS servern
alla förslag uppskattas
orkar inte denna skiten längre
Hans syster, prinsessan av Dorne, var gift med Rhaegar Targaryen (som lämnade henne när han blev kär i Ned Starks syster och Robert Baratheons kärlek, Lyanna Stark) och deras barn blev mördade när Tywin Lannister och company vände sig mot Targaryens (The mad King etc).
Hans syster blev alltså våldtagen och mördad av Gregor "The Mountain" Clegane, och hans systerbarn blev mördade tack vare Lannisters svek. Därför hatar han Lannisters :)
Fast teorin kan ändå stämma, inte hört den innan, hade varit en skön vändning!
Från typ avsnitt 1-2 av första säsongen!
Jag tror att John Snow kommer att ha en stor roll då Khaleesi förmodligen attackerar med sina drakar, och John Snow som då är en dragonborn kan bli en hjälte och förhindra/styra drakarna eller något liknande :D
Har läst böckerna som kommit ut men var såpass längesedan och serien är inte ens klar så ingen idé att jag kommer med teorier :)
Vet inte vad jag ska säga om #10, vad jag än säger så spoilar det på något sätt. Troll i vilket fall!