Skrikande p12or i sovsalen på DH
Efter att ha sovit 2 timmar inatt, tänkte jag att jag skulle sova från 19:00-02:00 i sovsalen, lite folk skrek och så innan det släckte, och dom släckte ca 20:00.
Men 23:00 skriker några p12or ett fett "HALLLLÅÅÅÅÅÅ" med sina falsettröster. Jag yrvaknar och blir förbannad.
Sen så kommer dom fram till mig, och viskar typ "Vi pissar på honom, hihihihihihi" så börjar dom småsparka på mig, jag säger "Stick innan jag smäller in hela jävla pannbenet på er"
Dom bara skrattar och går iväg.
Någon som vet vilka dessa skrikande p12or är?
Och vad borde man göra med dom?
brb röka!
Förresten myt, för man får inte skrika i sovsalen.
Edit:
Det är fan sant.
horungarna skriker HALLÅ iofs inte så högt men man vill ju vara ta sin kudde och gå till dem när de somnat och kväva dem en o en till döds.
Deras arbetsuppgift är att se till så att det är ordning och reda, de går under namnet "sovsals värdar".
Att dom inte styrde allt redan där är för mig sjukt, för dom brukar vara hårda på't.
Såå... Säg till dom så löser det sig. Om inte så kan du prata med Security.
Är förövrigt inte särskilt mycket folk i sovsalen nu.
Blev så jävla förbannad, men han löpte ju snabbare än fan själv. Minns bara att jag han kasta något på han. Ångrar att jag itne tog upp jakten
Skrivet med min iPhone
Sen sitter det en eller tva utanfor vid bordet ockso.
Nej men säg till crew, de får nog reda på vilka de är =)
Update:
Sovsalen var smockad var svårt att hitta plats men tillslut hitta jag en plats. Vet inte om vi råkade ut för samma p12or men var några som höll på att väckte folk och typ moona dom i fejan när dom vakna.. var dock för trött för att orka bry mig.
Sova ska man inte göra!
Sen så såg jag några fjortisar som satt på något som såg ut som min madrass.
Gick senare tillbaka med en kompis och frågade "Ni har möjligtvis inte snott min madrass?" "Nee, jag hittade den här" Så började han gå av den, så ryckte jag bort madrassen så han snubblade, och frågade "Vafan snodde du min madrass för, din lilla tattare?" "Jag svär, jag hittade den faktiskt här". Så gick jag.
Ledsen att jag glömde smälla in pannbenet kommentaren.
Klassiska DH nollor... Snor allt de ser och är uppkäftiga.. tills man ger dem en snytning! Då jävlar springer de..