Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

#Dreamhack.trade trolls

Postat av PRiMAL den 18 Juni 2011, 13:33
286 kommentarer · 2 035 träffar
Wazzup haters?!

Nu är det ju som alla vet Dreamhack och vi som inte har möjlighet att ta oss ner måste ju roa oss med något, eller hur?

Jag och mina polare har "kommit på" den briljanta idén att skapa kaoz för alla småpojkar på DH genom att trolla kalsipperna av dom!

Såhär gör vi:

_TROLLMODE 1_

* Kirra irc, gå in i #Dreamhack.trade och skriv att du säljer något som alla vill ha (cigg för ~20kr/paketet säljer som smör i solsken! Alla p12or blir som galna efter cigg nu när dom kan röka hur mycket dom vill eftersom dom inte är hemma på 4 dagar!).

* Skriv något i stil med: !!!Säljer Prince Red smuggelcigg 20kr/paketet! Jag sitter på D13:37 skriv inget, bara kom! FÖRST TILL KVARN!!!

* (Ta någon random plats eller sikta in dig på ett target, kanske en kompis?)

* TROLLA LOSS!!! ;PpPPPPpPp

* Sitt gärna kvar på irc och vänta tills dom kommer tillbaka till datorn och ragear sönder och då säger du "oj, skrev fel! Menade B13:37, sorry! du får 5kr rabatt på paketet om du kommer hit!

Bra luringar????

319 personer har röstat

286 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar