Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dreamhack Summer 05 - Hjälps åt !!!

Postat av FluuR den 6 Mars 2005, 12:50
74 kommentarer · 86 träffar
Tjenare alla.

Dreamhack summer kommer i juni och alla som skall dit måste gå ihop. antipiratbyrån top förra året 250 st kraftigt olagliga delare på dc inom dreamhack, jag var en av dem. kontentan blev en varning och de bad mig ta bort allt ja hade ... TROLIGT? ja delade då 200 gb ungefär och det har ju inte minskat.

Anledningen till att jag skriver detta är att på dhs05 detta året kommer antipiratbyrån klockrent att vara där därför måste vi tillsammans hjälpas åt kolla vem det är som kollar oss, var dem sitter också vidare. Indirekt så kommer halva dh kunna skickas hem om d tar alla där, men även dh kommer många till för att tanka det går inte o neka till. Om alla då går tillsammans och kommer på någon lösning för detta eventuellt ftp:er??? kanske text filer utdelade eller något liknande för att vi ska slippa åka dit ?

Vad tycker ni ? hur skall man lösa detta???
Föregående tråd
Nästa tråd

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 74 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..