1
Formatera om / återställa
Postat av bascha?94 den 6 Mars 2011, 17:37
8 kommentarer · 65 träffar
Det är så att jag köpte en dator i maj förra året den har funkat fint men de senaste två veckorna har den börjat lagga. Jag insåg att jag har sjukt massa skit på den. T.ex 2 anti virus och massa program som jag kan inte ta bort och den ända lösningen är ju så klart att formatera om skiten.
Jag fick inte med någon skiva när jag köpte den^^( har för övrigt windows 7.
För cirka 5 min sen så klickade jag runt lite på kontrollpanelen och jag hittade rubriken, Återställ datan till fabrikstillstånd.
Nu till problemet när jag ska återställa skiten till fabrikstillstånd står det: Windows has not found the needed files to reinstall windows please but a windows CD in your bla bla..
Alltså om jag har förstått rätt så behöver jag en skiva elr?
Är tacksam för snabba svar för just nu vill jag bara slänga ut skiten genom fönstret^^
Jag fick inte med någon skiva när jag köpte den^^( har för övrigt windows 7.
För cirka 5 min sen så klickade jag runt lite på kontrollpanelen och jag hittade rubriken, Återställ datan till fabrikstillstånd.
Nu till problemet när jag ska återställa skiten till fabrikstillstånd står det: Windows has not found the needed files to reinstall windows please but a windows CD in your bla bla..
Alltså om jag har förstått rätt så behöver jag en skiva elr?
Är tacksam för snabba svar för just nu vill jag bara slänga ut skiten genom fönstret^^