Hejsan! Det är så att jag ska lägga över en sak från min hårddisk till en annan extern. Men det går inte. det står att filen är för stor. Går detta att fixa på något sätt? såfall hur?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Tror ni det är för sent att beställa nu? (Då får de beställningen imorgon torsdag). Som sagt så bryr jag mig inte om jag får det på måndag / tisdag.
#7 Okej, men vill fortfarande gärna ha den fysiska kopian, speciellt när det är 100kr billigare också!
Någon som har erfarenheter när det gäller förhandsbokningar ifrån cdon? verkar som nu att jag inte får det på måndag har ej fått något mail där det skickat det igår isåfall.
Beställde mitt från CDON och hoppas på att få det i tid. Har förbeställt en wow expansion där tidigare (kommer ej ihåg vilken) och fick den i god tid innan.
#27#28 mitt CE från Webhallen skickades 8/5 men har legat hos webhallen hägersten sedan dess. Nån som fått sitt från Webhallen eller är mitt på villovägar ?
Om inte de stora leverantörerna av förhandlade spel kan leverera spelet på releasedagen blir jag förvånad. Spelet är ju ändå obrukbart innan servarna är online. Förhandsbokning av skivsläpp kan jag förstå om de kommer någon dag senare pågrund av att inte riskera någit bryta mot några rättigheter (t.ex. som när Ica sålde Bruce 5 dagar för tidigt)
När jag köpte Cata från webhallen hade jag det två dagar innan servarna gick online.
#43, jag fick inte mitt idag...... Så får bli en skön natt fylld av sömn ;) Nej men som tur är jobbar jag så jag hinner inte iaf men surt om jag hade varit ledig .. .
Var hittar man sin game key? När jag är inne på account management där man ser sina spel så ser jag key på Warcraft, WoW, SC2 osv men på Diablo III ser jag ingen key. :S
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#6 Tror ni det är för sent att beställa nu? (Då får de beställningen imorgon torsdag). Som sagt så bryr jag mig inte om jag får det på måndag / tisdag.
#7 Okej, men vill fortfarande gärna ha den fysiska kopian, speciellt när det är 100kr billigare också!
Borde la vara det billigaste alternativet.
Men iallafall! Har beställt från Webhallen nu, ringer dem imorgon och frågar om det kommer ha det inne i butik på tisdag. Tack för tipsen allihopa.
Mod kan låsa tråd om så önskas.
Alla ordrar lagda innan måndag 17:00 kommer att gå iväg så det kommer fram (i nästan alla fall) på tisdag!
Gilla det här inlägget om du också kommer ha svårt att sova i helgen ;)
http://www.inet.se/produkt/633 0330/diablo-iii
Skrivet med min Android-mobil
Känner flera som har fått sina CE, dom beställde från hemmakvall.se.
När jag köpte Cata från webhallen hade jag det två dagar innan servarna gick online.
Haha.
Alltid fungerat perfekt och fått mina grejer inom 2-3 dar.. Aldrig varit problem.
OnT:
Just a tip:
www.randyrun.se is the shit.
Förbeställde min digitala kopia på Spelbutiken, en gammal trovärdig sida :)
Spelar ju ingen roll eftersom du inte kan spela ändå ":D"
Var hittar man sin game key? När jag är inne på account management där man ser sina spel så ser jag key på Warcraft, WoW, SC2 osv men på Diablo III ser jag ingen key. :S
Mottagaren får en avi när den finns att hämta på ett serviceställe
Beräknat leveransdatum är 2012-05-15 efter kl 18:00
TACK !