Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad gör jag fel? [Formatering]

Postat av -Ostfralla den 23 Februari 2011, 21:25
10 kommentarer · 78 träffar
Tjena Fagbite.

Jo nu är det så att jag skulle hjälpa en polare att formatera datorn och installera Windows 7. Det var ju inga större problem, jag formaterade dem diskarna som var i den samt installerade Win7 på en utav dem. Efter det att Windows har startat upp ser jag att alla filer är borta (duh) och allt ser fint ut. Går in på eMachines hemsida för att tanka drivrutiner. Det blir GPU, Audio och LAN. Efter att ha installerat alla 3 så fungerar enbart internet.

Dvs när jag går in på tex youtube så laggar video enormt och inget ljud kommer från högtalarna. Jag är säker på att jag valt rätt drivers eftersom jag fylld i noggrant vilket dator det är på sidan och vilket OS samt version (eMachine E725 med Windows 7 Ultimate 64bit).

Har snackat lite med eMachines engelska support via chat och dem snackar otroligt mycket om denna recovery disc som ska ha följt med datorn. Självklart har vi inte denna eftersom den är borttappad eller dylikt. Men ska det verkligen vara så viktigt? Nu har det gått några dagar och förstår inte hur det kan vara så svårt. Har prövat några andra drivers från några random sidor som polare länkat men inget fungerar.

Missar jag något? Snälla hjälp till, uppskattas otroligt mycket! ;D

Bjuder på stavfel och annat

MVH // Nik

EDIT: Den har 1 hårddisk men 2 partitioner om det hjälper, en som är på 10GB (hidden) och sedan en på 300GB eller något.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..