1
Första Lönen = Ny Dator!
Postat av Blastox den 12 Februari 2011, 19:52
11 kommentarer · 274 träffar
Tjena, Har äntligen fixat ett jobb och tillsammans med lite besparande av pengar så tror jag att ja äntligen kan ersätta min trädator från hmms... 01-04 eller ngt lol ._.''
Behöver däremot tips eller råd om jag lyckats bygga den ordentligt på komplett.se, jag vet om att de kan vara mycket billigare att bygga upp själv och att vissa delar är billigare på inet etc men jag har ingen som helst kunskap om hur man bygger + ingen som kan det heller.
Min budget landar på 6k, denna är lite över men rest får jag hjälp med av farsan som en present :)
Vad tycks? klarar denna av de senaste spelen på medium/max graffe?
Antal Pris Totalt
Komplett Gamer a10
Artikelnummer:593955
Stötsä ker kartong
SteelSeries QcK musmatta
Cooler Master HAF 922 Midi Tower Svart
Corsair CX 600W PSU
Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5240S
AMD Athlon II X2 260
ASUS M4A78LT-M LE, Socket-AM3
XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9
Seagate Barracuda 7200.12 500GB
MS COA Label Windows Home Premium 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 SE 64bit
MS MANUAL Win Home Premium 7 SE
MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic
Garanti 3 års inskicksgaranti
Tillgänglighet :1 st. på lager
6203.79 6203.79
Finns det något onödigt som kanske borde tas bort eller något som skulle behöva tilläggas? Mitt mål är nog Bad Company 2, bioshock, New Vegas, etc.
Btw, tog ett bättre chassi än den som erbjöds eftersom jag hade i åtanke att bara ersätta vissa delar när de börjar bli utdaterad och låta någon dator butik installera det för en liten slant, låter de vettigt eller?
Tacksam för tips N stuff :D
Behöver däremot tips eller råd om jag lyckats bygga den ordentligt på komplett.se, jag vet om att de kan vara mycket billigare att bygga upp själv och att vissa delar är billigare på inet etc men jag har ingen som helst kunskap om hur man bygger + ingen som kan det heller.
Min budget landar på 6k, denna är lite över men rest får jag hjälp med av farsan som en present :)
Vad tycks? klarar denna av de senaste spelen på medium/max graffe?
Antal Pris Totalt
Komplett Gamer a10
Artikelnummer:593955
Stötsä ker kartong
SteelSeries QcK musmatta
Cooler Master HAF 922 Midi Tower Svart
Corsair CX 600W PSU
Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5240S
AMD Athlon II X2 260
ASUS M4A78LT-M LE, Socket-AM3
XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5
Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9
Seagate Barracuda 7200.12 500GB
MS COA Label Windows Home Premium 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 SE 64bit
MS MANUAL Win Home Premium 7 SE
MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic
Garanti 3 års inskicksgaranti
Tillgänglighet :1 st. på lager
6203.79 6203.79
Finns det något onödigt som kanske borde tas bort eller något som skulle behöva tilläggas? Mitt mål är nog Bad Company 2, bioshock, New Vegas, etc.
Btw, tog ett bättre chassi än den som erbjöds eftersom jag hade i åtanke att bara ersätta vissa delar när de börjar bli utdaterad och låta någon dator butik installera det för en liten slant, låter de vettigt eller?
Tacksam för tips N stuff :D