Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MINI-ITX Dator Gamer

Postat av låst konto 147284 den 2 Februari 2011, 11:45
21 kommentarer · 256 träffar
Heya all!

Jag har nyligen uppgraderat min dator med Sandy-Bridge och läser här om dagen angående om att majoriteten av alla Sandy-Bridge moderkort är defekta. Detta får mig, som en gamer, tänka på planB osv. Jag har uppgraderat min dator sen December fåra året också så jag lär få en seriös psykos om den pajjar nu. Jo visst, jag har garanti och så men allt slit och krig man har gått igenom för att få en dator i "Alienware" känsla liksom... Yeah!

I alla fall - efter allt detta spring, köp, svett och montering så tänker jag slänga skiten (returera det hela och få pengarna tillbaka så klart). Utan dator vill jag gärna inte vara men i så fall tänker jag på att bygga en sådan Mini-ITX som är gjord för spela och multi-media.

När jag säger spela spel så syftar jag på spel som Counter-Strike, World of Warcraft, Call of Duty: Black Ops, Battlefield: Bad Company 2 samt Medal of Honor och StarCraft II utan problem - helst med en ultra-grafik på allt samt utan problem.

Datorn som jag skulle använda som planB är:

http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/171308/2011-02-02

*OBS: Jag har redan grafikkortet här bredvid mig samt även hårddisken. Vad denna inköpslista inte visar är också att jag tänker införskaffa mig en liten - men effektiv kylare från Komplett.se.

Så nu vänder jag till er? Vad tycker ni om dett hela? Pallar denna lilla skit sak spelen jag önskar på en någorlunda grafisk upplösning så att det är verkligen ögonlockande? Blir det för varmt? Seriösa argument samt idéer motages väldigt varmt. Tack!

EDIT: En ny uppdaterning är här:
http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/171404/2011-02-02
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..