1
Ny dator, 6-7k.
Postat av kattn den 16 Januari 2011, 22:36
12 kommentarer · 153 träffar
Hej, nu har ju SB kommit ut och det är dax för mig att köpa en ny dator. Tyvärr så är jag rent ut sagt VÄRDELÖS på datorbygge.
Budgeten ligger på max 7 000 kr. Då ska OS vara med.
Då inet kommer användas mest vill jag även att de monterar ihop datorn.
Någon hundralapp över eller under spelar ingen roll. Men ser helst att budgeten på 7 000 kr hålls.
Vill så klart ha SB i paketet.
Vill även ha ett grafikkort med HDMI utgång. Ska koppla datorn till tvn för att titta film. Grafikkortet ska klara 1080p utan problem.
Utöver de spelar jag nästan bara Wc3, CS 1.6, WoW. Så ser helst att datorn klarar dessa spel utan problem.
Skulle även vara roligt att kanske nån gång testa ett nytt spel, behöver inte vara på max inställningar som ni kanske förstår.
* HDMI utgång
* Runt 7 000 kr
* OS, W7 64bit
* Inet bygger datorn
Ska även ge mig på att försöka sätta ihop en dator som jag kommer länka och se ifall den fungerar för mina krav.
Tack på förhand!
Budgeten ligger på max 7 000 kr. Då ska OS vara med.
Då inet kommer användas mest vill jag även att de monterar ihop datorn.
Någon hundralapp över eller under spelar ingen roll. Men ser helst att budgeten på 7 000 kr hålls.
Vill så klart ha SB i paketet.
Vill även ha ett grafikkort med HDMI utgång. Ska koppla datorn till tvn för att titta film. Grafikkortet ska klara 1080p utan problem.
Utöver de spelar jag nästan bara Wc3, CS 1.6, WoW. Så ser helst att datorn klarar dessa spel utan problem.
Skulle även vara roligt att kanske nån gång testa ett nytt spel, behöver inte vara på max inställningar som ni kanske förstår.
* HDMI utgång
* Runt 7 000 kr
* OS, W7 64bit
* Inet bygger datorn
Ska även ge mig på att försöka sätta ihop en dator som jag kommer länka och se ifall den fungerar för mina krav.
Tack på förhand!