Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny data nu med sandy bridge!

Postat av Creisier den 10 Januari 2011, 02:36
25 kommentarer · 158 träffar
Hej. Äntligen har den efterlängtande processorn sandy bridge kommit ut. Paketet som jag tänkt att bygga ihop ser ut så här! http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/100663/2011-01-09 Jag skulle gärna vilja att ni kom med lite åsikter om paketet. Själv undrar jag då jag ska köpa ett till likadant grafik kort framöver om jag ska satsa på det jag lagt till och ett till likadant senare eller något amd i samma pris klass och ett sådant likadant senare. Likaså kommer nätaggregatet att räcka till (tror och hoppas på det) och borde jag lägga till mer likadana minnen så jag får 8gb eller kanske satsa på snabbare minnen. Ja osv osv... Självklart kommer jag vänta med att beställa tills det har kommit ut lite kundrecensioner på grejerna, men det kan ju vara kul och se vad ni fragbite medlemmar rekommenderar ;D
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..