1
GTX480 SC FTW
Postat av e23 den 27 December 2010, 23:42
5 kommentarer · 228 träffar
lite äldre 775 system.
Q6600 oc 3.6
P5Q pre
ddr2 ocz
750watt thermaltake
GTX480 sc ftw (jag har ej överklockat det själv)
Windows 7 64bit.
Under den senaste tiden har det börjat strula funkade perfekt innan, spelen hänger sig och jag kan alt + tab'a in och tillbaka till spelet och då går det igång igen som om inget har hänt.
Jag ändrade till äldre drivisar, testade nyaste osv. Inget hjälpte. Formaterade OS och det är samma problem ändån.
"Display driver stopped responding and has recovered. 260.99"
Det funkar ett tag, sen kommer det igen. Samma gäller när jag är på t.ex. Youtube så blir det samma problem "display driver stopped responding".
Jag gick in i Computer Management och kollade på Errorn, fick följande svar:
The program left4dead2.exe version 0.0.0.0 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel.
Läste på något forum att det kan vara GPUn som börjar lägga av?
Hoppas ni vet iaf. Vill ha min dator fungerande igen!
Mvh
Q6600 oc 3.6
P5Q pre
ddr2 ocz
750watt thermaltake
GTX480 sc ftw (jag har ej överklockat det själv)
Windows 7 64bit.
Under den senaste tiden har det börjat strula funkade perfekt innan, spelen hänger sig och jag kan alt + tab'a in och tillbaka till spelet och då går det igång igen som om inget har hänt.
Jag ändrade till äldre drivisar, testade nyaste osv. Inget hjälpte. Formaterade OS och det är samma problem ändån.
"Display driver stopped responding and has recovered. 260.99"
Det funkar ett tag, sen kommer det igen. Samma gäller när jag är på t.ex. Youtube så blir det samma problem "display driver stopped responding".
Jag gick in i Computer Management och kollade på Errorn, fick följande svar:
The program left4dead2.exe version 0.0.0.0 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel.
Läste på något forum att det kan vara GPUn som börjar lägga av?
Hoppas ni vet iaf. Vill ha min dator fungerande igen!
Mvh