Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny dlink router, problem me installation

Postat av jsnAke den 27 December 2010, 15:14
7 kommentarer · 123 träffar
Tjena gubs,

idag skaffade vi en Dlink DIR-655 från kjell och company, fick med en CD i förpackningen med en konfiguration för att få igång routern. Har förövrigt comhem och deras modem men jag får så dålig styrka på de trådlösa från mitt rum så därför bestämde vi att vi skulle skaffa denna som en sorts switch. Men när jag e på sista steget i installationen då man ska koppla en sladd från de "gamla" modemet och en till datorn och då ska den kolla internetanslutningen, men precis när den är, 99-100% så står de: Ett problem har uppstått med internet anslutningen, kontrollera DSL / kabelanslutningen och bekräfta inställningar för internet anslutningen.

Någon som vet vart problemet är? Sitter just nu uppkopplade via trådlöst på min dator med via de "gamla" modemet så de e konstigt att den säger att de är fel med internetanslutningen?

Hoppas någon orkar läsa igenom och hjälpa mig! tycya
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..