Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Datorn startar inte

Postat av tweest den 6 December 2010, 20:48
6 kommentarer · 115 träffar
Hejsan.
Har en fujusti siemens dator som är väldigt bra, men på senaste tiden har den strulat väldigt mycket. Det första problemet är att när jag startar den blir allt bara helt svart, då måste jag stänga av den på power-knappen och starta om den igen. Det kan jag behöva göra 2-3 gånger. Förutom detta så funkar datorn väldigt bra och har alltid gjort det.
Men idag när jag spelade och av någon anledning blev lite sur så trögt gjort boxa jag till datan på framsidan, inte allt för hårt och ingenting sitter bakom där jag slog. Men då frös sig hela skiten så jag va tvungen att stänga av den på power-knappen.
Nu när jag startar datan låter den ganska högt men inget mer. Skärmen är helt svart och känns som datorn inte lyckas "ladda". Jag är verkligen i behov av min dator de två sista veckorna i skolan och vill därför fixa den snabbt.
Jag har läst runt mycket om detta och tydligen kan de vara allt från grafikkort till moderkortet. Dock så verkade det mest som det var fel på moderkortet eller nätaggregatet. Jag hoppas någon av er verkligen kan hjälpa mig. Vad ska jag göra? Vad kan va fel? Jag är verkligen inte bra på datorer, haha.
Uppskattar all hjälp jag kan få!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..