Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem

Postat av thatobbe den 3 December 2010, 17:11
3 kommentarer · 107 träffar
Tjena! Under Dreamhack så blev min processor 88 grader varm och till slut så dog datorn eftersom att den var överhettad. Jag lät datorn stå i ca 20 min o sen startade jag den igen i hopp om att det skulle funka igen. När den väl startade sen igen så tog det mellan 1-10 min innan datorn återigen dog av överhettning. När jag kom hem rengjorde jag min fläktar och framförallt min CPU-kylare från en jävla massa damm och hoppades på att det var det som var problemet.
När jag sedan startade datorn igen så var iallafall det problemet löst, datorn dog inte! Men nu har ett annat problem plötsligt uppstått, jag får ingen signal till skrämen, kan det vara grafikkortet som inte får tillräckligt med ström från moderkortet?
Har testa mitt grafikkort i andras datorer och där funkar den. Jag har även testat andras fungerande grafikkort i min dator men även då kvarstod problemet.
Är det mitt moderkort som har lagt av? Har även hört av någon att det det kan vara problem med mitt nätaggregat...
All hjälp uppskattas! Tack på förhand!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..