Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa Gameing PC [Laptop eller Stationär]

Postat av fAKE! den 30 November 2010, 21:19
21 kommentarer · 150 träffar
Hejsan.

Ska jag vara helt ärlig har jag inte så stor koll på vad för typ av datorer idag som är bra/dåliga, och det är det jag behöver hjälp med.

Min flickvän har nämnligen tröttnat på att allt laggar när hon spelar wow och surfar m.m och tycker hennes dator är helt trög. hon sitter på en HP laptop som hon haft i cirka 2 år.

Det är väll igentligen ingen kraftfull pryl hon har och hon springer runt i wow på low inställningar med lagg.

Nu till vårt lilla dilemma då,

Jag argumenterar starkt för att hon skall skaffa en stationär för att hon får mer för pengarna+ att jag har hört att en laptop aldrig blir lika bra som en stationär burk i prestanda och ms.

Medans hon vill ha en laptop.

Vad tycker ni? Kan man få en bra gaming laptop till ett bra pris? eller får man så mycket mer för pengarna när det kommer till en stationär?

Hennes budget ligger på under 8,5. Hon vill ju kunna köpa jul klappar också ;)

Har ni några bra tips på antingen något i delar eller något färdigt packet eller bara en skysst laptop?

Ber om ursäkt för stavfel, diskutera gärna vad ni ser för fördelar och nackdelar Laptop vs Stationär

mvh fAKE! & GF

Vad sitter du på?

39 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..