Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp (4, 6 pin Nätgregat)Kan ni hjälpa?

Postat av yeko den 25 Oktober 2010, 19:37
6 kommentarer · 380 träffar
Hej!

För det första så bjuder jag på på alla stavfel och särskrivning :).

Det är så här att jag skulle hjälpe en kompis att byta nätgregat. Så vi åker och köper ett nytt och vet ungefär vilka sladdar vi behöver. När jag ska koppla ihop allting till datorn, så hade nätgregatet inte en sladd med 4 pin (Fyrkant) som jag skulle koppla till modekortet. Men den har en 6 pin så jag tänker jaja fan jag kopplar in 6 pinen till 4 pinen (vet jävligt dumt), och kopplar in resten som det ska. När jag startar datorn så funkar det inte låter lite och nätgregatet lyser, så jag testar att stänga av den 2 gånger och starta den. Men sen så kollar jag alla sladdar och märker att 6 pin sladden är väldigt varm, så försöker att ta bort den. Det går inte (sitter skit hårt fast :( ). Så nu till problemet Får inte loss den:( Vad ska jag göra? sitter skit hårt fast!!!!. Vet inte riktigt vad som har hänt. Snäll och hjälp mig är väldigt tacksam för svar om någon kommer med ett riktigt bra svar så kan jag skicka 50 kr till nått konto maila mig tack.

p.s vet hur jag ska göra om jag får loss det och vill inte ta sönder modekortet.

Tack i förhand!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..