Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjäälp :O

Postat av Nopaze den 10 Oktober 2010, 14:53
2 kommentarer · 247 träffar
Halloj, idag köpte jag en http://www.dlink.com/products / ?pid=741 på siba med förhoppningarna om att den skulle ge mig en kraftigt ökad räckvidd på mitt nuvarande trådlösa internet (Telias Thomson router använder jag)..

Jag kör in cd-skivan och fixar med installation, allt går bra och det står att jag ska koppla ihop min nuvarande router med Dlinken och det gjorde jag men det hjälper ju inte :( jag ligger på 54 Mb/s när jag trodde att Dlinken skulle ge runt 100 eftersom det är 802.11n..

Jag skulle nu vilja höra med er om ni vet vad jag kan göra för att få denna att arbeta som en repeater (tar upp signalen som finns och förstärker den) istället för en extra router?

Tack på förhand! :)

PS. Det står att det ska kunna gå att konfigurera den som repeater, accesspunkt (vilket den är just nu) och bridge.
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..