1
No Signal, Dator problem
Postat av Lepro den 10 Oktober 2010, 14:12
3 kommentarer · 159 träffar
Tjenare, Inet har byggt ihop en fin dator till moi för 13 papp, den kom snyggt fraktad osv haft den sen i fredags, packade upp den försiktigt ofc, och satte iaf alla sladdar till skärmen för att senare starta datorn o skärmen, men detta kommer fram på skärmen - No Signal - , det är inget fel på skärmen, den fungerar på 2 st andra datorer, har också testat andra skärmar till den nya datorn där de står - No Signal - med;(
Vet inte vad problemet kan vara, alla sladdar och skärmen fungerar, har kollat sladdar inuti chassit och inget verkar löst, vill inte pilla på moderkortet eller grafikkortet då jag inte vid vad jag ska kolla efter, alla ideer hur man löser detta är uppskattat;) Kanske har man fått ett måndags exemplar?;)
Tack på förhand
Vet inte vad problemet kan vara, alla sladdar och skärmen fungerar, har kollat sladdar inuti chassit och inget verkar löst, vill inte pilla på moderkortet eller grafikkortet då jag inte vid vad jag ska kolla efter, alla ideer hur man löser detta är uppskattat;) Kanske har man fått ett måndags exemplar?;)
Tack på förhand