Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Antivirusskyddet som DU måste ha NU!

Postat av FredrikKarlsson den 26 September 2010, 12:17
75 kommentarer · 413 träffar
Nu kör jag sista ruschen ut!

Avinstallera ditt virusskydd och installera det jag ger tips om!

Snälla, testa det bara EN gång i 90dagar! Jag kommer lova dig att du kommer bli chockad över hur hårt de har jobbat framåt i utvecklingen. Det är så jävla värt det, prova för dator egna bästa, det är inte svårt alls! Sjukt lätt faktiskt!

Så här gör du:

Börja med att ladda hem Norton™ AntiVirus 2011 i 90dagar. [FUNKAR PÅ XP,VISTA,W7]

http://buy-static.norton.com/p rod/html/partner/msft_EN.html

Du börjar med att avinstallera ditt gamla virusskydd, starta om datorn, och sedan installera detta.

Starta om datorn, och poff du har 90dagar test! Sen går du in i Norton's inställningar och tar det du tycker är mest lovande. ( Ta så datorn ändas scannar 1gång per vecka/månad och sen titta vad du själv tycker är lovande att ha på/av)

Nu kan jag lova dig att du har en jävla säker dator! Glöm inte heller bort att ladda hem live-update och scanna din dator för FULLSTÄNDIG sökning.

Grattis! Du fixade det ;)
Det var allt jag hade och säga!

Hoppas att ni kommer njuta av nya Norton 2011 !

För er som är intresserade utav att se hur mycket CPU Norton tar kan ni titta här:

http://data.fuskbugg.se/skogst urken/NortonCPU.jpg

1% inte någon att skrika över! Ladda hem Norton NU!

[ TA INTE BORT TRÅDEN, Om jag bryter mot något regel kan adminen själv ta bort de som jag bryter emot, eller PM'a mig. Jag har inte brytit mot någon regler tycker jag, och detta är version 2011 och inte 2010 !:) ]

Kommer du testa Norton 2011?

109 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..