Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad är felet?

Postat av Du Rietz den 23 September 2010, 22:30
22 kommentarer · 153 träffar
Hej fragbite!

För ett tag sen installerade jag nya drivrutiner till mitt grafikkort (GeForce 6150SE nForce 430).

I början funkade allt bra men sen helt plötsligt började datan att "blinka" när jag gjorde vissa saker.

Tänkte att d inte va ngn big deal o lirade på som vanligt, nu i onsdags blev d värre. Datorn började starta om sig osv när jag spelade.
Gjorde en systemåterställning, mitt under den får jag bluescreen och sen dess har allt varit konstigt. Kan spela i 2 min innan datorn stängs av. Den "fryser" även ibland utan att komma tbx, Enda utvägen är att stänga av på strömbrytaren.

Har testat att formatera men d funkade inte, får samma problem igen men får bara några minuter till innan den stäng av.

Har plockat isär den o kollat så allt sitter rätt, inget damm eller liknande o fläktarna funkar som dom ska.

Någon som vet hur jag skulle kunna åtgärda detta?

Tack på förhand!
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..