Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Routertips

Postat av JoachimleGrand den 14 September 2010, 11:41
7 kommentarer · 59 träffar
Godmorgon Fragbite.

Vi har 24Mbit Internet från Glocalnet och haft strul med routern som de skickar med och bytt ett flertal gånger men får bara hem samma skit router. Routern vi har och alltid får hem är en THOMSON TG585 v7.

Jag har läst runt lite på Internet och tydligen är detta en riktigt skit router som inte ger snabbheten man ska ha och även för oss dör den ibland.

Men nu till mitt största problem: Jag använder mig mycket av mitt Playstation 3 men med denna routern kan jag inte spela online på FIFA 10 och NHL 10, även om jag öppnat portar och fifflat.

Så nu söker jag efter en ny router, som ger bra snabbhet i bredbandet och även är lämpad bra för PS3an och har ett bra trådlöst nätverk (resten av familjen kör trådlöst).

Är det någon som har tips på en bra "gaming" router? Priset är inte så viktigt. Tack på förhand

Hittade denna och den verkar ganska intressant, dock lanserades den 2007. Lite gammal nu kanske. Eller vad tror ni? http://www.prisjakt.nu/produkt .php?e=158163
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..