Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorskärmen slocknar

Postat av norlin den 1 September 2010, 14:39
6 kommentarer · 450 träffar
För cirka 2 månader sedan satt jag och lanade med några polare. Helt plötsligt märkte jag att datorn började strula lite typ fucka när jag skulle stänga ner olika fönster osv och då startade jag om datorn. När den sedan startade betedde den sig vanligt tills det står "Windows Vista.." och laddar. Iställer för att ladda blev skärmen helt mörk och jag kunde inte göra något. Startade då om datorn och samma grej hände, skärmen blev svart när windows ska börja ladda. Jag hann se moderkortsinfon innan skärmen slocknade så jag kunde gå in i bios.

Nu två månader efter bestämde jag mig för att försöka fixa skiten då sommaren är över. Kopplade nyss in datorn och försökte starta men den här gången funkar det inte överhuvudtaget. Helt svart från när jag startar. Något jag kan tillägga är att datorn stängs av direkt när jag trycker på knappen. På vanliga datorer håller man ju inne knappen i typ 7-10 sekunder..

En polare sa att jag skulle test att bara ha ett ramminne i och det gjorde jag.. utan framgång. testade med båda.

Så nu hoppas jag att någon datorkunnig guru där ute hör mitt rop på hjälp!

tack på förhud

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..