Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intel GPU i laptop

Postat av hanhest den 27 Augusti 2010, 20:25
4 kommentarer · 272 träffar
Fick en laptop nu när jag började i skolan, en HP Probook 6550b för att vara exakt.
Nu när jag tänkte att jag skulle prova spela cs på den då det kan vara skönt att kanske ta med laptopen på nå LAN istället för att släpa med stationära.
Sagt och gjort så installerade jag cs och gick in på new game för att se hur Intel's grafikkort skulle klara av det så jag fixade lite rates och net_graph för att se hur mycket fps jag hade.
100fps stabilt efter att ha sprungit runt lite och 80fps i 4 smokes, godkänt om man frågar mig.
Men nu när jag skulle testa gå in på en public så såg jag plötsligt att fps låg på 40-50, men det var bara när nån annan spelare var i närheten av mig, annars hade jag 100fps som vanligt.
Nu är frågan om det är Intel's grafikkort som helt enkelt inte är lämpat för spel, eller om det är något annat joll i datorn som gör att man droppar när en spelare kommer nära, för det verkar ju lite underligt att man bara droppar till 80fps i 4 smokes och 50fps när EN spelare är i närheten.
Hjälp uppskattas!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..