Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Virus, help please :(

Postat av KaneviL' den 24 Augusti 2010, 20:16
3 kommentarer · 140 träffar
Hejsan kära Fragbiters, nu är det så att min dator har åkt på groteskt mycket virus! :/
Behöver nu eran hjälp för att lösa de s.k problemet. I vilket fall, allting startade med att någon fake virus-program installerades på datorn automatiskt, efter att jag i ren dumhet gick in på "Congratulations your the 1000000 visitor" För att flasha för en polare.
Har sedan dess, och dessförinnan haft NOD32 samt Ad-Aware anti spyware, och nu även Malwarebytes' Anti-Malware och plockat bort redigt många virus samt spywares. Men problem återstår, iallafall ett ny upptäckt efter en reboot.

Print kommer här - http://data.fuskbugg.se/skogst urken/viirusboeg.JPG

Som ni ser har jag även försökt att använda mig av "Blocktools" ett FFox tillägg som ska blocka oönskade webbsidor osv.

Alltså ETT av problem är att när jag går ut på internet, skriver in adress och går vidare får jag 5st pop-ups varje gång i nya flikar. Har även ett till problem, och det är att jag skickar ut någon "Media" länk på MSN till mina kontakter som vill att dom ska tanka ner Flashplayer 10 som tydligen inte ens existerar.

Så snälla! Hjälp mig fixa min datorn, formatering är tyvärr inge alternativ då jag har väldigt mycket viktiga program osv på datorn.

Tack på förhand, och tack för att ni klarade "THE WALL" :) Mvh Christoffer
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..