1
Musen trasig
Postat av vhudgens den 17 Augusti 2010, 17:10
6 kommentarer · 214 träffar
Tja FB... Min mus - En Logitech G5.. har helt plötsligt bara slutat o fungera.. jag gick o la mig igår (med datorn påslagen) och då funkade musen prima.. sen nära jag vaknade i morse o satte mig vid datorn så funkade musen helt plötsligt inte... Jag kunde högerklicka o vänsterklicka.. men jag kunde inte röra den.. Lasern är högst troligt trasig eller något... För lasern lyser inte.. Men jag fattar inte den funkade igår, o den har bara stått på bordet i lugn o ro... Vet någon vad felet är?? jag försökte googla, men hittade inte rätt sök ord för det...
tack på förhand. (har en temporär mus atm om någon undrar.. men den suger, därför vill jag fixa min bra)
Vill bara tillägga att där jag kan öka sensen på musen, där lyser det.. för er som inte har en g5 mus, så finns det iaf att man kan ändra sensen med hjälp av 2 knappar.. sen så lyser det 3 nivår på kanten... Och saken är den att dom nivåerna lyser när jag ändrar sensen... Så jag förstår inte, varför just lasern bara la av.. Scrollen funkar också... : /
tack på förhand. (har en temporär mus atm om någon undrar.. men den suger, därför vill jag fixa min bra)
Vill bara tillägga att där jag kan öka sensen på musen, där lyser det.. för er som inte har en g5 mus, så finns det iaf att man kan ändra sensen med hjälp av 2 knappar.. sen så lyser det 3 nivår på kanten... Och saken är den att dom nivåerna lyser när jag ändrar sensen... Så jag förstår inte, varför just lasern bara la av.. Scrollen funkar också... : /