Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
1

Musen spökar!

Postat av Evafoerhud den 12 Augusti 2010, 20:29
13 kommentarer · 311 träffar
Hej. Har ett stort problem med min mus. För inte så länge sedan började den "Spam-klicka" vid vanligt klick. Låt oss säga att man ska minimera ett fönster, man trycker en gång och den klickar 2-4 gånger, så det händer ofta att rutan inte minimeras, eller helt enkelt återupptas. Ibland sköter den sig som den ska och klickar bara en gång. Har provat att klicka med ökad respektive minskad takt, men problemet kvarstår.

Kan tillägga att jag har en Razor Deathadder mus, som förövrigt är i relativt gott skick, och nej jag har inte kastat den i väggen eller dylikt. Har även kollat om de kan vara så att det är ett hårstrå som har fastnat under klicken eller i linsen, men inget funnet. Problemet kvarstår...

Så snälla finns det någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig, eller någon med samma problem?

Edit: Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..