Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Packard Bell Easynote LJ75

Postat av LitaPåRosa den 30 Juli 2010, 19:49
0 kommentarer · 220 träffar
Hallå!

Nu är det så att jag har en ganska så ny inköpt Packard Bell Easynote LJ75 och tycker att den borde köra t.ex Battlefield BC2 utan problem på högsta upplösningen men tydligen inte.

Info:
Intel i5 M 430 ~2.3GHz
4GB RAM
ATI Mobility Radeon HD 5650 (1GB)
Win 7 Home Premium

Och har en Samsung SyncMaster T220, 2ms och 60hz. Kör med 1680x1050 både i Windows samt BFBC2 och low settings. Men får fortfarande lagg när det är mkt rök osv vilket är otroligt irriterande. Har kollat runt på massa forum och ändrat i dokumenten i BFBC2 mappen men fortfarande samma lagg.
Vill ju inte börja sänka upplösningen så spelet ser ut som skit och tycker ju datorn borde klara av det men men.

Har även en stationär dator som är drygt ett år gammal och spelet flyter på mkt finare på den, dock så kör jag inte med samma skärm utan med en Viewsonic VX922 och kör på 1280x1024 både i windows och BFBC2 men då med Medium inställningar.

Info:
Intel Quad Core 2.7GHz
2GB RAM
Nvidia GeForce 9800 GTX (1GB)
Win XP Professional

Så vad tror ni? Är det laptoppen som inte klarar av spelet på så hög upplösning eller är det skärmen? Kan även tillägga att spelet laggar fast jag kör utan extern skärm och på högsta upplösningen som laptop skärmen klarar av.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..