Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska skaffa ny dator

Postat av Ozzedozze den 19 Juli 2010, 21:48
53 kommentarer · 167 träffar
Tja fragbite, nu är det så att jag snart fyller år och ska få välja ut en dator. Jag funderar på vilken jag ska välja, först laptop eller stationär. Alla mina kompisar kör på stationär inklusive mig, men är det möjligt att en laptop kan vara bra för gaming? Laptops har ju bra fördelar såsom att dom är praktiska om man ska lana, samt inte har tillgång till el för tillfället. Men det låter som att stationära är bättre att gibba på. Kan någon snäll dra några för och nackdelar med både laptops och stationära? Och samt länka förslag på den dator jag borde köpa i prisklassen 7000-10000kr. Mina kompisar säger att man inte kan byta delar lika lätt som på stationära datorer som på laptops, är det svårare? Länka gärna förslag på datorer och eventuellt skärmar som är prisvärda o.s.v. Jag har bra headset och tangentbord, men en ny mus skulle uppskattas! Har kollat runt på lite datorer från komplett, och t.e.x http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=597129 verkar ändå helt okej för att vara laptop. Tack på förhand! Länka förslag!

Laptop, Stationär?

46 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..