Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator låser sig efter flytt!

Postat av Intr3ss3smurf den 29 Juni 2010, 22:50
13 kommentarer · 106 träffar
Hej!

Flyttade min dator väl fastspänd för 2 dagar sedan med bil och enda sen dess har den låst sig med allt kortare intervaller. Den fungerade perfekt innan flytten och det enda som har förändrats är att den har flyttats till mitt nya hus och att jag har installerat drivrutiner för en wi-fi usb sticka.

Det är en 8 år gammal dator som har hållt bra och fungerar fortfarande till de nyare spelen (med lite lägre grafik). Kan inte riktigt alla specifikationer men på ett ungefär ser det väl ut så här:

Windows XP Home Edition

Intel pentium 4 3,0Ghz

1GB RAM

Nvidia 7300 GT

Det är en Compaq Presario 8650se och allt är original förutom grafikkortet som byttes ut p g a att originalet brändes.

Skulle gärna vilja lämna in den, men vill veta först om det är någon som har haft ett liknande problem och/eller kanske vet vad för hårdvara/mjukvara som det kan vara fel på.

MVH Simon
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..