Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp med datorN

Postat av jimpan den 22 Juni 2010, 18:22
9 kommentarer · 70 träffar
Sha alla :)

Nu äre så att min dator har börjat bli olydig.
Det hela började för ca 2 veckor sedan, just då var felet att när jag startade upp datorn så var bilden helt fuckad med olika färger överallt som flög fram o tillbaka men sen när jag kom in i windows så funkade allt. Sen gick det några dagar, samma sak med uppstarten men då började dom här färgerna att visa sig i spelen osv + att det började lagga.. Men allt funkae som vanligt i windows och när jag kollade på filmer, utube osv..
Nu hare gått 1 vecka sedan det började cpa på spelen o nu har det börjat bli konstigt i windows + när jag kollar på film.

Om jag låter datorn vara av i några timmar tills den har blivit kall
så funkar det o spela i typ 10 mins.. Antar att det är kylnings fel? Grafikkortet idlar på typ 55grader och cpun på 55-60.. antar att det är för mkt.

Om jag fortsätter att spela när bilden börjar cpa sig så börjar bildskärmen att blinka och tillslut bli svart tills jag startar om datorn.. så Grafikkortet kanske? Men jag fattar inte vrf datorn ska lagga om det nu är grafikkortet.

Hoppas att det finns ngn smartkille där ute :) Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..