Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel på ljudkortet.

Postat av Masspsykos den 10 Juni 2010, 13:37
3 kommentarer · 155 träffar
Hallå där.

Till att börja med måste jag säga att jag verkligen är värdelös på datorer och allt vad det innebär så jag måste ta hjälp utav er :)

Var så att jag tankade NFS för några dagar sen, torrenten funkade till typ 70% sen la den av så jag tog bort den och gick och la mig.
Dagen efter när jag startade datorn tog det lång tid för explorer att starta och så hade jag fått klassiskt tema.
Förstod direkt att det måste ha varit torrenten så jag drog igenom en virussökning, men den visade ingenting.

Så jag tänkte skitsamma och skulle starta Spotify och det är här problemet kommer, det står att det är fel på mitt ljudkort.

Nu är jag ju som jag skrev längst upp skitdålig på datorer och jag fattar verkligen nada om det. Men det jag vet är att jag har ett internt ljudkort, det betyder att ljudkortet sitter i Modekortet va?

Och såhär ser det ut i Kontrollpanelen > Ljud.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--Ljud.JPG

Jag kan inte trycka på nånting.

Jag har gjort en systemåterställning och ominstallerat drivrutinerna för ljudet, men inget funkar.

Vet ni något jag skulle kunna prova innan formatering? Eller tyder det på att någonting är paj? :/

Väldigt tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..