Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårddisk probs

Postat av Nijoonen den 29 Maj 2010, 13:25
3 kommentarer · 53 träffar
Hejhej FB Eliten,

Har haft ett långvarit problem med C hårddisken som har varit ungefär att det finns lite utrymme på hårddisken när det egentligen inte ligger någonting alls på den.

Nu har det blivit något knas så att det kommer upp ett felmeddelande när jag sätter på datorn. Typ att man måste kolla C hårddisken och att man kan avbryta eller låta den kolla. Jag låter den kolla och det står typ "Steg 1 av 3 Klart"

99% sen startas datorn om igen? Jag avbryter och kommer in, då kommer fel meddelande om typ alla grejer på C kan inte köras? Är sämst på datorer och behöver hjälp!

EDIT; NTFS eller något sådant nämns också? Står att filer är skadade i C också? Har inte rört någonting där men stängde av datorn på ström knappen igår kan det ha någonting med skiten att göra?
EDIT; Behöver verkligen hjälp, direkt när jag startar datorn kommer det upp medelandet att en av diskarna (C) behöver typ inkonsekvens kollas sedan "Steg 1 av 3 Klart" Steg 2 av 3 rullar på till 99 procent sen startar datorn om igen och det blir exakt samma grej, om och om igen? Nu avbryter jag skiten och kommer in och det funkar men någonting måste ju vara fel?

Vart sämst Svergie där men det bjuder jag på. Tack på förhand / nijoonen
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..